“Kādu kopēt un nebūt sev ir muļķīgi” – Armands Jaunzems jeb Armis

Lasi interviju ar jautro, tiešo un aktīvo jūtūberi Armandu Jaunzemu!

HyperTown festivāla vēstnesis, jūtūberis un influenceris. Atklāti par to, kādi esam mēs – latvieši, kas notiks, ko vērts apmeklēt HyperTown festivālā un, protams, paša gaitas kā satura veidotājam Latvijas medijos.

Kādi būs tavi kā HyperTown vēstneša galvenie pienākumi un uzdevumi?

Gatavojoties mūsdienu izklaides un tehnoloģiju festivālam HyperTown, mans galvenais pienākums ir cilvēkiem likt sadzirdēt to, kur ir jāpavada 15. un 16. februāris – Ķīpsalā!

Festivāla laikā kopā ar influenceri Sindiju Bokāni būšu plaša profila speciālists – festivāla vadītājs, festivāla viesu un dalībnieku izklaidētājs… Jautā man “kur ir kafejnīca?”, “kur Playstation turnīrs?”, “cikos sākas Fortnite turnīrs?”, “kur atrodas Niklāvs šobrīd?”, “cikos sākas meet up ar Evelīnu vai Edgars Fresh?”… varbūt pat kādu Edžus triku mācēšu atkost. Pats festivālu gaidu ar nepacietību, tas būs kaut kas Rīgā vēl nebijis.

Kādas izklaides HyperTown piedāvās jauniešiem, kāpēc ir vērts apmeklēt šo pasākumu?

Festivāls ir īpašs ar to, ka tas ir kombo no ļoti daudz lietām – satiksi savus mīļākos satura veidotājus un varēsi piedalīties viņu veidotās aktivitātēs, piemēram, tikt Niklāva YouTube video, varēsi izspēlēties videospēles tik daudz, ka pietiks pusgadam, apmeklēt dažādas meistarklases un iztrakoties pa visu Ķīpsalu – tas būs kā milzīgs atrakciju parks 2 dienu garumā.

Vairāk par pasākumu lasi Kā kļūt populāram internetā? HiperTown!

Kuras ir tavas vismīļākās iespējas, ja tā var teikt, kuras pats vēlētos apmeklēt, izmēģināt, ja nebūtu festivāla vēstnesis?

Es visu izmēģināšu un būšu visur. Iešu pamācīties noteikti kaut ko no mūsu modes blogerēm.

Nedaudz arī par tevi kā influenceri. Vai, esot festivāla vēstnesim, ir notikusi izaugsme tavā infulencera karjerā? Ja jā, tad kāda?

Tikko noslēdzu otro gadu pēc kārtas līgumu ar Summersound festivālu. Un jaunieši tagad vairāk prasa bezmaksas biļetes. 

Bet to mēs risinām ar dažādiem konkursiem – pāris nedēļu pirms HyperTown festivāla katru dienu slēpām pa vienai biļetei Rīgā.

Jaunieši ļoti aktīvi iesaistījās šajā HyperTown Instagram aktivitātē.

Kā tev šķiet, kāds saturs mūsdienās ir vispatīkamākais sociālo mediju lietotājiem?

Vispatīkamākais saturs mūsdienās ir tāds, kas nav citiem – šobrīd ir pārāk daudz informācijas –, līdz ar to kādu kopēt un nebūt sev ir muļķīgi.

Kā tu veido savu saturu sociālajos medijos? Humors, cik noprotu, ir neatņemama sastāvdaļa? Kā ar tehniskām prasmēm, piemēram, video montēšana?

Savu sociālo mediju saturu veidoju kopā ar draugiem no Rocketship Network uzņēmuma – team work makes the best work. Nesen veiksmīgi aizgāja jauns raidījums, kurš jaunākai auditorijai pieņemamākā formā būs skatāms dzīvajā ierakstā Ķīpsalā. Tā būs vienreizēja iespēja redzēt, kā top YouTube šovs.

Intervējamajiem būs liels izaicinājums – atbildēt uz maniem neērtajiem jautājumiem vai izdzēst kādu no saviem Instagram postiem – jeb “Dari vai dzēs!”.

Vai latvieši ir pieraduši un saprot jaunvārdu “influenceris”? Kā to saproti tu?

Cilvēki šobrīd jau ir aprimuši un vairs tik ļoti necepas. Ir influenceri, kuri dzīvo mierīgi, ir tādi, kuri tiek nozākāti. Un es teiktu, ka ne vienmēr tas nav pamatoti.

Kā ir būt satura veidotājam sociālajos medijos Latvijā?

Latvijā ir viegli kādam trāpīt ne tajā vietā – jo esam diezgan kastītē iedzīvojusies tauta. Viss, kas ir citāds, šķiet dīvains un negribas pieņemt. Bet, ja tu šo pirmo fāzi izturi, tad pēc tam būt citādam ir tavs trumpis.

Mediji tevi nodēvējuši par “interneta huligānu”, pēc tam, kad izdzēsi savu YouTube kanālu. Kāpēc to izdarīji? Tiešām esi huligāns?

Šeit ir stāsts par iepriekšējā jautājumā teikto – ja nesaprotam, tad metam ārā.

Neuzskatu, ka esmu huligāns, vienkārši ļoti atklāts.

Vecais ir pagājis, tagad varat sekot man YouTube vairākos kanālos “Rocketship Network” un “Armands Jaunzems”, kā arī 360TV raidījuma “Hattrick ar Puči” YouTube kanālā.

Kādu tu iztēlojies savu “sekotāju”?

Mans sekotājs ir atvērts pasaulei.

Noslēgumā – kā tev šķiet, kāds ir ideālais influencera/satura radītāja pseidonīms sociālajos medijos? Kā izvēlējies savu, pieļauju, ka tā ir iesauka?

Ideālais pseidonīms satura veidotājam ir tāds, ar kuru gribēsi ilgi asociēties!

FOTO: GETTYIMAGES, PERSONĪGAIS ARHĪVS

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tev varētu patikt